Driving HR to zwinny, „detektywistyczny”projekt, którego celem jest: wjazd HRu „od kuchni” na zaplecze Twojej firmy i autentyczne pokazanie tego, co organizacja ma
w sobie najlepsze! Używamy przy tym telefonu, posiłkując się Instagramem, FB, TikTok, Youtube oraz blogiem edukacyjnym.

Nie ma firm idealnych, ale wierzmy, że w każdej można znaleźć COŚ wyjątkowego, inspirującego, co warto promować, a przy tym inspirować i edukować innych. Znajdziemy to COŚ i się tym zajmiemy.
Nie wiem czy wiesz,
ale to słowo roku 2024.
Ludzie szukają i chcą prawdy. Odrzucamy malowanie trawy na zielono. Niezależnie, czy to Twoi ludzie, biuro czy też firmowe produkty, procesy, narzędzia, benefity czy niestandardowe rozwiązania – to w autentyczny, lekki sposób pokażemy je światu!
Chcesz, aby Twoja firma inspirowała? My też!
Inspirując innych przyciągasz równie kreatywne głowy,
a Twoja marka staje się pożądanym pracodawcą!
Edukuj! Wyznaczaj najlepsze standardy! Niech inne firmy uczą się od Ciebie. Niech Twój “Business case” będzie znany każdemu! Twoja firma będzie wzorcem dla innych, a na dodatek niepowtarzalnym miejscem do rozwijania pasji
i kompetencji.
Karolina… ale co my z tego mamy?

Zainteresowanie potencjalnych kandydatów i szansa na lepsze dopasowanie kulturowe:
Silna marka pracodawcy przyciąga wysokiej jakości kandydatów, którzy z większym prawdopodobieństwem wpiszą się w kulturę firmy.

Utrzymanie pracowników i niższa rotacja:
Kiedy pracownicy są dumni z reputacji swojego pracodawcy i mają realny wpływ na to jak jest postrzegana w środku i na zewnątrz, rzadziej myślą o zmianie. To z kolei wpływa na poziom rotacji pracowników i koszty związane z zatrudnianiem oraz onboardingiem nowych pracowników.

Pracownicy stają się Ambasadorami firmy:
Pozytywna marka pracodawcy sprzyja poczuciu przynależności i lojalności wśród pracowników, co prowadzi do wyższych poziomów zaangażowania i produktywności. Pracownicy są bardziej zaangażowani w swoją pracę i podejmują dodatkowe wysiłki, aby przyczynić się do sukcesu firmy – naturalnie stają się ambasadorami marki.

Poprawę reputacji firmy:
Marka z poważaniem nie tylko przyciąga najlepsze talenty, ale także poprawia reputację
firmy wśród klientów, dostawców i innych interesariuszy. Dowodzi, że organizacja jest pożądanym miejscem pracy i współpracy, co może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż i partnerstwa.

Autentyczną markę, która inspiruje, edukuje – wyróżnik na tle innych pracodawców:
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy, marka, która inspiruje i edukuje inne, daje przewagę w walce o talenty i pomaga utrzymać Twoją pozycję jako pracodawcy pierwszego wyboru w branży.
Czy wiesz, że…?

Wdrażając działania z zakresu Employer Branding do organizacji wpływasz na wzrost zaangażowania pracowników średnio o 13%?
To oczywiście powoduje wymierne zyski związane z utrzymaniem pracownika oraz wpływ na rotację.

Według raportu “The impact of Employee Engagement on Performance” wydanego przez wydawnictwo HBRR, aż 71% szefów firm widzi wyraźny, pozytywny związek między zaangażowaniem pracowników, a wynikami organizacji.

Według raportu wydanego przez HRM Institute, aż 86% pracowników działów HR widzi poprawę jakości komunikacji w organizacji po wdrożeniu działań EB, to z kolei przekłada się na lepszą współpracę międzyzespołową oraz szybsze i efektywniejsze wykonywanie zadań.
Spotkajmy się przy kawie
i omówmy „wjazd od kuchni” do Twojej firmy!

Napisz do nas! Odpowiadamy na pytania w ciągu 24h.
Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie!